torsdag 25. desember 2008

Verdens første til Krossloskaret (denne sesongen)



I formiddag tok vi en treningstur oppåver i fjellet. for første gang denne sesongen ble det kjørt løype mot Sloaros. siden mange slappe folk ikke gadd å stå opp tidling i dag så var jeg, Solveig og pappsen først i løypa. jeg så en gyllen mulighet til å være først til Krossloskaret ever denne sesongen. Når jeg la merke til at skaret nærmet seg, bygget jeg opp adrealin, og smellet til med et rykk. Ca 100 meter senere tokjeg en kikk bakover, og fant ut at jeg hadde en mulighet. litt senere hadde jeg et forsprang på de to andre. og plutseli var skaret der, og jeg kunne bare så vidt se de andre to laangt bak meg. da var det klart for seiers bilde! Det var den klart beste turen til nå denne sesongen.

3 kommentarer:

pund sa...

Så fantastisk ut på fjellet!
Minner om turen vår for tre år siden eller hva det er: http://www.pund.no/2006/04/bestigning-av-fiskebekknuten.html

Anonym sa...

vakkert.. jeg misunner deg. her nede får man ikke mye mer snø enn kunstsnøen på Tryvann. Var en tur på Sjusjøen forrige uke da, flotte løyper, men ikke like fint vær som dette. Ser virkelig fantastisk ut.

hilsen Stensland

simzet sa...

haha, flott, gikk samme turen (til Krossliskaret), nydelig vær og flott føre! sjekk bilder på facebook:D

Aamodt