tirsdag 24. mars 2009

Ski-sesongens siste løp

Til helga skal jeg gå Sesilåmi som jeg gleder meg veldig til. Det er langt, men tror at det kommer til å bli en veldig bra tur og opplevelse! Jeg håper på et fint vær og føre. Dette blir avsluttninga på skisesongen for meg. Men jeg skal gå mange ski turer så lenge det er mulig her på hovden. 
Men jeg skal ikke ligge på latsiden, for med kun en uke pause fra langressesongen til orienteringssesongen så kommer det til å gå i ett kjør. For 3 April skal jeg løpe Natt-nm i Haugesund, noe som jeg gleder meg til. og på lørdagen er det craft cup sprint. 

2 kommentarer:

pund sa...

Har du lagt en slagplan for løpsopplegget? Full guff fra første stavtak?

Ser ut tuil at det kan bli nysnø!

Gjermund Steinsland sa...

Ja en plan er alltid der!
planen er å starte med et hurtighetsdrag ut fra starten, og bare satse det ski og staver holder opp den første mila. og etter der prøver jeg å finne masjfarta:)
men hvordan er leiligheten foresten?