søndag 31. mai 2009

Pinseløpene i Kongsberg

I helga så har det vært to løp i Kongsberg, og i morgen er det også løp. i går var det  mellomdistanse. Jeg bomma mange små bommer, og var ikke fornøyd med løpet, og detble ikke bedre med at dagen etter skulle ta utgangspunkt fra mellomdistansen. jeg kom på 20plass. 
I dagens jaktstart var det langdistanse, jeg var ikke heltent på starten men viste at terrenget er bra og at det kun kunne gå en vei!
på vei til 2 post steg motivasjonen helt til topp, fordi jeg tok igjen mange  som hadde startet før meg. vi løp i en duo/trio til de neste 5  postene. men så gadd jeg ikke å løpe så seint. tok et dårlig veivalg, og bommet :-P men etter det løp jeg alene og bommet minimalt, til sammen klatra jeg opp 12 plasser og endte opp på 7. plass(5 beste etappetid) 
det er årets beste løp, og da blir det nok det samme i morgen?
her er i hvertfall hvor jeg løp(løp med GPS på meg)

1 kommentar:

pund sa...

Superformen er der!