fredag 14. august 2009

Steinsland-Hovden

i går klokka 0752 satte jeg meg på sykkelsetet, som jeg skulle bli så altfor lenge... vi møttes ved samkom-( lyngby, Konradsen og OLE). og starta å sykle 0803. jeg va vanvittig fresj i starten av men ved iveland så merka jeg at det kom til å bli en lang tur. etter ca 5 mil var vi på evje og jeg var pinnstiv i lårane. vurderte å gi meg, men fikk støtte fra gruppa så fortsatte til b-fjord. fortsatt like stiv. så fant jeg uta at jeg måtte klare å komme meg til rysstad. det gjorde jeg! da kjøpte jeg en bacon pølse og cola. hadde en halvtimes pause. så fikk jeg sukkersjokk og var kin på å fortsetteog var i slaget fram til valle. og nå orker jeg ikke å skrive mer. så jeg kom meg opp til hovden med voigt- tedenser for å hjelpe lagkamerat* fra bykle og til hovden..

1 kommentar:

Anonym sa...

var på tide med oppdatering:D.D