søndag 29. november 2009

Hovden tur til Gjermund med støtteapperat

Jeg tok denne helga turen til Hovden for å besøke "sjefen" (Gjermund) og gå på ski, for etter en del mld til sjefen om hvordan forholdene var reiste jeg fredag klokka 16:30til hovden med buss. Men det var ikke uten dramatikk! Allerede da jeg skulle på bussen fant jeg ut at det var jo ikke sån til å "pipe" inn busskortet på på denne bussen! det har vi i Kr.sand!. så jeg måtte vise kvitering for å komme med, noe jeg ikke hadde. så jeg ba om å få betale ved første stopp slik at jeg kunne ta ut penger. Jeg tok ut penger men betalte aldri! Verden er retferdig:)

Vell oppe viste det seg at sjefen hadde skaffet støtteapperat for helga, og vi bestemte oss for å såve på holbæk`s hytte. Gjermund og meg trente bra, faktisk så bra at vi vell ikke hadde en økt som ble så kort som den skulle vært, hvertfall ikke Gjermund. Støtteapparatet som besto av Anders Tveit og Thommas Fossheim lagde en meget god pizza på lørdag. og jeg lagde en misslykka misslykka som etter hvert falt litt mere i smak en det så ut ved første øyenkast!

Søndag var det tidlig opp for å trene. det ble en digg tur det også, men jeg føler jeg har skrevet detaljert og nok til å være mitt første innlegg;)

God natt!
Ps. skal i morgen en tur innom norges fineste skole, hvor jeg av og til stikker innom :)

1 kommentar:

gs sa...

grattis med ditt første innlegg! det var en mislykka mislykka sjokoladekake.