tirsdag 10. november 2009

oppdatering

i helga var planen å slappe av i sofaen, det gjorde jeg til tider, men den tiden jeg var oppe fra sofaen var det knallhardt, slik som hardt arbeid i skogen, kløyving av ved, intervaller på beina, eller ned for å hente is. så ble i grunn ganske sliten:D det er bra. i uka har jeg prøvd å trent så god som det lar seg gjøre, med tanke på forholdene på hovden fortiden. de er altså ikke topp, jeg våknet opp i dag of så at det lå 0.5cm nysnø, og tenkte jess! før jeg vendte hode mot alpint bakken, og så at de hadde den sjukaste snø produksjonen! til helga reiser jeg til Beitostølen. jeg fikk nemmelig tilbud som siste starer på alle distanser, jeg overtok startnummeret til Eldar Rønning, iåmed at han har slitt med "nøff nøff"! så det kan igrunn bli spennende. Solveig ( www.solveigsteinsland.blogspot.com/ )går sprinten til fredag, gleder meg til sesongåpningen.


Dagens viktigste nyhet,(en slaks spalte jeg skal prøve å begynne med i vært innlegg.) Peter Lrsson legger opp. han sier via Facebook chat at det var fordi han har slitt mye med skader i det siste. men han legger ikke sjul på at det kan komme et comebak. ne jeg satte et stort spørsmålstegn til og svarte: ja det blir heldigvis lett å begynne der du slapp. mens jeg lo.

Jeg er stolt av og til

2 kommentarer:

pund sa...

Du skal ikke ha mange turene ned for å hente is før toppformen kommer!

Bra bilde! Grattis med dagen og bra oppslag i VT!

Gjermund Steinsland sa...

nei det er noe av det verste, men motivasjonen er relativt stor!
jo takk;)