mandag 2. november 2009

øynaheia

det startet på fredag med en løpetur, der planen var; å ikke ha noen plan. vi fulgte planen nøye, og vi kom ettervært ut på en vei der vi etter 5 kilometere kjente oss igjen. så fortsatte vi offpist og turen ble bare litt lengre enn vi hadde tenkt. så var det intervaller på lørdagen der det var laktat-test, målet mitt var å vinne(ha lavest) laktat (testen).jeg infridde mitt mål med 2.8 i laktat, taperen var solveig med 10. vi løp fort. må ikke røpe hele hemmeligheten i vindbjart, så slutter samlingen der. bare en ting. Se opp for Harry på 5 mila i vancouver! nå er snøen kommet på hovden og i dag gikk jeg på ski og moret meg. i morgen skal jeg sitte på buss. det kan bli spenende.

2 kommentarer:

Martin sa...

Det var faktisk én som sang reint der, da :P

Gjermund Steinsland sa...

meg, er jeg temmelig sikker på.