tirsdag 29. desember 2009

Distanse med oddersjaa...

og de viste meg hvor skapet skal stå! og det var ikke nede hos meg som var ett stykke lenger nede i bakken enn de andre!!!
Distansen var 10km. Og stilarten var klassisk, noe som skal/skulle være min stilart i år. Etter å ha vist hvem som er sjef ut fra start tok jeg sisteplassen i feltet og prøvde og henge, noe jeg gjorde til første bakke og jeg måtte gi noen meter som jeg lett staket inn på slettene. men når bakkene blir lengre blir luka det etter hvert og. men med gode ski og armer av stål kom jeg opp i ryggen en siste gang rett før myrbakken. Da så yngste mann horn elieson at jeg var tilbake i feltet og satte inn ett rykk, helt i bunnen av bakken slik at jeg ikke hadde sjans til å henge med eller ta inpå igjen.. i mål var de vell ca 1-1 1/2min forrand men med pressing fra Vatne Moe på oppløpet fikk jeg til en liten spurt som jeg var brukbart fornøyd med!
Nå skal jeg hvile og i kveld skal vi bort å ake i slalombakken.. noe som blir relativt bøst!!
Ps. Vil gjerne ha svar fra deg Gjermund hva vi finner på på nyttår;) snakkes!
Holbæk den lille!

1 kommentar:

Gjermund Steinsland sa...

Jo altså, du kan jo bestemme!