fredag 18. desember 2009

Juleavslutning med skolen

I dag var vi på bowling og hadde juleavslutning med skolen, og det e jo flott!

Gekki(læreren vår) hadde lovet at den av oss som slo han skulle få 100donald blader. Så her var det stor premie og spille om...

Jeg kom 5min for sent og fikk ikke vært med på 1.serie. men her ser du det inponerende resultatet!:


(jeg gjør oppmerksom på at OLE ikke er meg, men denne karen:)



Som dere ser var Phillip overlegen her! og gratulerer til han, premien oss internt var at vinneren skulle få sitt fulle navn på bloggen, så her kommer det: Phillip Andrè Aabel.

I serie 2. derimot, var jeg med og etter en forykende innspurt kan dere se resultatet her:


Så sånn var det, da er det ferie:)

God Jul :)(:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flaks sier jeg bare... Flaks...

Anonym sa...

Flaks sier jeg bare... Flaks...:P
Phillip

Anonym sa...

Javell, det viktigste er vell at jeg vet at JEG er best :D :D

-Holbæk