lørdag 12. desember 2009

Med øverebø på skiskyttertestløp

I går traff jeg Daniel Steinsland, som for øvrig er en trivlig gutt fra øvrebø. Han fortalte at de skulle ha testløp i skiskyting(eller løpeskyting) på sandrip i dag og jeg spurte om jeg fikk være med, noe jeg fikk lov til:D Jeg møtte opp og løp som en gal for å holde følge med John Olav som for øvrig er broren til daniel, og som også er en trivelig kar.. men han er bosatt i sirdal. nok om det, etter 2fulle hus av John (som også skøyt for meg under løpet:) kom en aldri så liten sprekk på første stå. 4 bom og i strafferunda med oss, og jeg skal låve dere at strafferunder er mye hardere en det ser ut på TV! I mål ble det skiskytteren fra sirdal først, knepent forrand meg :D Etterpå fikk jeg å prøve og skyte! det ble ett aldri så lite sirkus, som nok hadde blitt ett bra innslag på Jallagalla i kveld! men etter og ha tatt av rema som nok var litt stram for mine muskelarmer(ironi!) fikk jeg tre treff på stående og 1på liggende etter x anntall forsøk. men morro var det.
Nå blir det skiskyting på TV og jeg ler ikke av de som bommer i dag hvertfall!:D

Snakkes kl. 21:00 i kveld i Vennesla frikirke;)

Ingen kommentarer: