torsdag 10. desember 2009

Obama og løp med kart



Det viktigste først: Jeg har i dag trent.. og ikke nok med det! jeg har løpt! med kart!!

Så det var jo morro, ikka at det ble de store o-tekniske utfordringene men var litt gøy likevell:P

Nå har jeg akkurat montert noen stoler for mamma og sitter og ser på Hjulekalenderen på Tv2, litt usikker på hvordan man staver vaselina så derfår holder jeg meg til Hjulekalenderen på tv2 :)

Så kan jeg melde at Obama tydelig har gjort combak. og får oppmerksomhet helt uten og prestere, akkurat som denne karen: http://www.fvn.no/sport/article409394.ece. hehe

så siden jeg har så god tid har jeg ei julenøtt: Jeg spiser nå en skjokkolade som aldri Thor Hushovd hadde spist! selv ikke etter den hardeste bakken i tour de france! Hva heter sjokkoladen??

Svar i kommentarer :D

ordforklaring: O-teknisk: Orienteringstekknikk, en teknikk for hvordan man leser kart.

-Holbæk.. ole

5 kommentarer:

Anonym sa...

Thor Hushovd er som oftest sykt sliten etter en lang bakke i Tour de France, på toppen av bakken takker han ja til alt utenom Mandelstang!

Anonym sa...

Japp??

Anonym sa...

neinei, mente jo Twist!
helst kokos twist!

Martin sa...

Dette er bra, Ole! Spørs om ikke Øvrebø/Vindbjart snart kan gi Flosta bittelitt konkurranse på stafettene til sommeren ;)

Gjermund Steinsland sa...

Har du ikke svar på nøtta Marting?