onsdag 20. januar 2010

NM stafett senior

Som mange nok vet begynner NM senior helga i morgen(torsdag) der Norges beste langrennsløpere møtes, og det blir en triller å se hvem som tar de siste OL-billettene. Solveig (min søster) skal gå 3 løp i Stokke i Vestfold. hun ryktes å være i kanon form og som første års senior, så kan det blir veldig gøy å se på!
Jeg Ole, Kjartan Konrad(sen), Ander Birkenes reiser i Birkenes ekspress på lørdags mårraen, slik at vi rekker å følge med på skirennet som avvikles der. Men på søndagen klokka ti på halv sulten så startes stafetten som jeg da er en del av. etter to klassiske etepper skyves jeg ut på den siste, og har altså en god del norske eliteløpere mot meg( så lenge de ikke har kommet i mål) så det er ingen tvil om at jeg har kniven på strupen når deg gjelder OL bilett, jeg har altså en halvtime på å prestere slik at jeg skal gå OL(det hadde vært helt perfekt!) neida nok skrytinng men en KLOK mann sa under en vakker dag " Stafett er stafett, MÅ JEG SI DET FLERE GANGER?" sitat Jon Herwig Carlsen(http://www.youtube.com/watch?v=I6_NUtqE9hA)
Den svenske versjonen er jo til å le av den også... (http://www.youtube.com/watch?v=q_s6VF9GsKw&feature=related)

Ingen kommentarer: