onsdag 3. februar 2010

litt skadeskutt!

Har siden søndag på oppvarminga kjent litt smerter i helen, eller mellom hælen og bakside legg.( delen har vist ett navn, men det er så komplisert så husker ikke hva den heter! )Plagene forsvant rett før jeg gikk løpet på søndag. så det hemmet meg ikke noe. men mandag når jeg skulle gå fra busstoppet til skolen kom det litt smerter igjen og jeg måtte hinke litt siste 100meterne. Så forsvinner det plutselig så kommer det igjen og sån går det.

Så i dag ble det arrangert karusellrenn i klassisk stil på sandrip som jeg droppet og trente heller skøyting siden det ikke belaster "skaden" eller hva det nå er så mye..
I går gikk jeg foresten kvadraturen på tvers, noe som minnet om å gå over grønland, tror jeg. (Hadde Lars Nymoen vært der kunne han sikkert bekreftet det)

Vil ellers bare anbefale alle og utnytte snøen mens den er her! Anternativet nå er slaps og regn og det faller heller ikke i så god smak hos de fleste. skiforholdene kan ikke bli bedre! Snakkes;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vise ord!