fredag 12. februar 2010

NC første renn

Er akkurat ferdig med første renn som var 10km skate.
Løpet gikk bra, hadde meget gode ski og gikk ett bra løp. staret ganske tidlig i klassen min og kom i mål som nr.8. jeg kom hjem på hytta igjen og så de andre løperne komme i mål på live resultatservis. jeg datt lengre og lengre nedover resultatlista men det så likevell låvende ut. jeg begynner og øyne mitt første norgescup poeng i det de fleste er komt over mål. jeg henter ei kald cola og er klar for å feire. men neida!!! 3.siste løper som kommer i mål glir elegant inn topp 30 og jeg detter ned til 31.plass!!! ett sek bak! men men. skal ikke klage! er meget fornøyd likevell. Så må jeg bare si at solveig er ganske flink til og tippe, en plass i fra er ikke galt!!

Så er det sprint i morgen. følg oss live her : http://nc.hovdenvgs.no/sider/tekst.asp?side=3&meny=10

Ingen kommentarer: