tirsdag 23. mars 2010

sesilåmi (2) og VM sprint

(denne karen var kansje like glad for at det ikke ble noen tur over fjellet i år)

Jeg ble fratatt muligheten til og vinne mitt første sesilåmi på lørdag. Det var litt flæu vinn på fjellet og vist nok litt overvann. Det driter jeg egentlig litt i, jeg KAN STÅ PÅ VANNSKI!!!!!

butbut. I morgen er det VM og ryktene sier det blir sprint. men det kan jo fort endre seg. uansett er jeg favoritt, selv om Birkenes egentlig burde vert det men manglende skøyterenn gjør at han blir en outsider ;) ryktene sier at han har hatt stor fart med skeiseskia på sandrip i det siste så det blir morro!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er utolig å sprek jeg er blitt fra i fjor.
Det er mye som ligner på Ole her, selv om det er min sønn.
Ha en flott påskeferie,
Mvh Steinar Holbæk

Hodne sa...

du hadde ikke vunne..!!!