onsdag 7. april 2010

Hjemme

DA var jeg hjemme, her er det bart for snø. Litt digg må jeg si! (egentlig er det bare for å virke positiv!)
Nå er det sykkelen som skal få kjørt seg noen mil. Kan tenke den har vært litt misunnelig på skia etter en så lang og bra vinter, men tålmodig har den vært. og nå er det den sin tur!
Så resten av denne uka går med til restitusjon, stort sett på barmark, men om jeg skulle komme over litt snø på en løpetur så skal jeg sikkert få noen hundre meter på ski også ;)

Men restitusjon var det jeg skulle prate om, gikk ei 5mil sammen med skigymnaset i går. 5runder i en syykt hard 10km`s løype! fy søren det var en interesang opplevelse og kjenne hvor sliten kroppen kan bli, samtidig som det gikk så utrolig sent!

Også sinnsykt gøy det var og se så mange gode skiløpere gå så syykt på smellen! haha.. det var ikke mye som minnet om topptrente idretsutøvere der nei! ;)
resultater kommer vi tilbake til når de blir offentligjort!

Snakkes ;)

Ingen kommentarer: