lørdag 10. april 2010

Horgi opp, og sesongslutt

I dag gikk jeg Horgi opp(for de som ikke så forrige innlegget mitt...) som også var Norgescup for seniorer. Det var hardere enn jeg frykta, og selv om rennet ble flyttet lengre opp i bakken så var det utrolig slitsomt!. med stekende sol startet Gjermund kledd som en eskimo den bratte ferden mot en topp, for så å gå mot en topp. husker lite utenom at jeg ble ganske irritert på to jenter som gikk foran meg! Det var knallhard snø som man verken fikk stavene eller skiene til å gå framover. Et parti av løypa virka det ut som om at vær gang jeg gikk opp en meter, sklei jeg ned to... Men til mål kom jeg og er greit fornøyd med resultatet, som var nr 5 i Menn 17-20 (20 fullførte) og nr 29 totalt av mennene(59 fullførte), så om jeg var stor nok så hadde jeg tatt norgescup-poeng ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer! Imponerende med tanke på sykdommen i forveien :)