mandag 19. april 2010

O sesongen i gang.

og starten på orienterings sesongen gikk strålende. På fredag var det nm natt, og jeg løp ut av stadion i tet og det varte litt. men deretter gikk det litt dårlig igjen. men så var det stafett på lørdag, og jeg løp for Flosta Il. på 5 ettape som jeg hadde måtte vi ut i fellestart. der vant jeg også startposten, og i mål også faktisk. vi står oppført som disket, men det er feil. Ole gikk denne dagen Haukelirennet, som hadde dårlig vær og kort løype å tilby. ole var ikke fornøyd med resultatet. På søndagen var det også et o-.løp. det var norgescup (craft cup) langdistanse. her tok jeg det med ro for å ikke ha de kjempe store bommene. noen bom ble det men, ikke det værste jeg har hatt. Konklusjon(som skolen kaller det): det var gøy å komme i gang med sesongen, men jeg har en jobb å gjøre frem mot NM sprint mm.
Bilete kommer

Ingen kommentarer: