fredag 16. april 2010

Ståa!

I dag reiser jeg til Hovden etter skolen og skal gå haukelirennet i morgen. Har vært ganske støl denne uka etter ett combak på fotballbanen. Det ble ikke bedre av at vi i gymmen i dag skulle ha testløp. Jeg sa at jeg skulle gå skirenn i morgen, og fikk tilatelse til og løpe rolig igjennom (og vips så har resten av klassen fåt en ny unnskyldning for å droppe gymmen) Men etter og ha startet kom konkuranseinstingte fram og jeg kom først i mål med noen utrolig stive ben!

så utgangspungtet er bra!

Gjermund skal denne helga løpe natt- NM i orientering. + sikkert noen løp til. Han har vistnok hatt litt lite løpetreningen i vinter men mitt tips blir at han vinner med 2,34min. odsen blir på 3.5.

Ps. Gjermund gleder seg fortsatt like mye til skirennet han skal gå på Island!

Ingen kommentarer: