søndag 2. mai 2010

1.mai.. Sesongstart!!

I går var det første mai. Og det er den dagen alle skiløpere med respekt for seg selv starter sesongoppkjøringen mot en ny skisessong!

Jeg har null respekt for meg selv, så derfår var jeg så kul at jeg brukte "sesongstarten" på vindbjart kamp, kjøre litt moped til en plass vi ikke viste hvor var. og satt rundt ett bål og spilte gitar og sang til laaangt etter at en skiløper skulle vært i seng! ;)

Men ellers så holder jeg kroppen i gang med fotball, sykling, løping og i dag sjøsatte jeg kajakken og hadde en LITEN tur i den! men alt er lystbetont så føler egentlig ikke at jeg trener i det hele tatt. Og rulleskiene blir liggende en god stund til!

Kan også skrive hjem om rekordmange treningstimer i år, rundet ca 600timer. Noe som kansje skyldes at jeg ikke hadde sommerjobb og kunne trene relativt mye i de 2sommermåntene i fjord. Ble nok litt i overkant med trening i vinter noe som ga utslag i resultatene, men er ikke så lett når forholdene ligger så bra til rette som de gjorde i vinter!

Så denne sesongen bilr nok litt mindre trening, og litt høyere ambisjoner. (høres ikke det logisk ut? :) Og her har du målene: Topp 30 sammenlagt i Norgescupen, KVALIFISERE MEG TIL NM STAFFET!! og ikke bli slått av Arild Isaksen i noen som helst renn PUNKTUM!

Blogges :P

Ingen kommentarer: