søndag 23. mai 2010

I fjellet æ d gått å være

I helga var laget bremlua på snøsamling på hovden! Ble en litt rusten skitur på lørdag på haukeli ( var nok ei uke forseint) men vi fikk uansett en løpetur når vi kom tilbake til hovden. Noen synes det var varmt og løp i shorts, det var vistnok litt kaldt og ikke minst vont da vi skulle løpe litt i snø med tynn skare :D

Her har vi noen gullkorn fra turen : " det var to dager og15km begge dagene, da jeg løp 2.dagen var jeg så sliten at jeg tenkte: nå løper jeg til jeg er i mål, så gidder jeg ikke mere ! " Anders Birkenes fikk en kjempe idè da han løp fjell orientering på haukeli!

" wooho ! KONGE !!(Andrè var lei av å gå igjennom snøen, og fikk endelig fast snø under skia) ....... gleden varte i nermere 5meter, før han gikk på ett saftig tryn pga. løs snø, og utbrøt lettere frustrert og irritert: "I fjellet æ d gått å være !"

Resten sto å lo, og ble nok litt internt...
men nå er jeg litt lei av og skrive, så skriver til jeg er ferdig. så gidder jeg ikke mere!

snakkes !

Ps. Gjermund, gidder du legge ut bilder og film ?? klemz

Ingen kommentarer: