tirsdag 15. juni 2010

Klubbmesterskap i orientering !


Jaja, slik gikk det. Neida, ikke så ille som det sikkert ser ut. Var uheldig og fikk et "overtråkkk" på vei til 3.post. Dette var det største overtråkket jeg noen gang har hatt. Men etter noen minutter med gå/"haltejogging" gikk det greit og løpe på. Måtte bare se hvor jeg tråkket hele tiden.

Jeg løp ikke så aller værst og unngikk de største bommene. og lå greit an til og komme under 10min/km. Men neida ;) på vei til 3.siste post ble det på ny ett overtråkk. og denne gangen ganske mye vere en første. Måtte ligge og bite litt i lynga for hadde ikke sjans til og gå på benet med en gang og lurte fælt på hvordan jeg skulle komme inn til mål! men etter noen minutter i lynga klarte jeg og halte meg opp, til og me innom de siste postene og i mål. Og Arild Isaksen ble overlegent slått med 30sek:)
Men ble vell ikke klubbmester i år. Det gjorde EM deltaker og VM aktuelle Hans Gunnar Omdal, og får og være helt ærlig: Jeg tror ikke jeg hadde slått han selv uten skader!

Snakkes !

Ingen kommentarer: