tirsdag 8. juni 2010

SM i basisøvelser


Julius gikk i streik, og som en erstatter ble det arangert sørlandsmesterskap i basisøvelser i dyreparken i går( Sava å vitti ). Øvelsene var :

- hoppe opp trappene i kjuttavika med samla ben

- Hinderløype

- Sykling uten sete


Hoppinga gikk som smurt for min del, og jeg tok bestetida = D
(i tillegg til og hoppe måtte vi over det hinderet her, det var 5sek. tidstraff for å dele bena)

Hinderløypa ble ikke helt konge for min del da jeg hadde ett par "feilskjær" og mistet litt balansen på noen hinder og tapte litt tid. Og kryping gjennom rør og ta meg raskt fram med 50cm klaring er heller ikke helt min greie...


Syklinga hadde jeg en bra følelse på. For de som er lokalkjent kan jeg si at vi syklet fra tigerne til kutoppen. For de som ikke er like godt kjent kan jeg si at det var en bratt bakke!

Vi fikk utlånt noen vanlige sykler uten klikkpedaler og uten seter for ikke å favorisere syklister. Jeg mener nå de skulle ha en fordel likevell.. akkurat som skiløpere hadde hatt om vi skulle gåt på ski uten snø og med en stav...

Men jeg skulle vinne uansett. Problemet var at etter hvert var de syklene blitt godt brukt og gira begynte og bli slitte og levde litt sitt eget liv. Min sykkel klarte og gire av seg selv hele to ganger i løpet av bakken og på 2 ganske ugunstige steder.. men det er da ingen unnskyldning ! vant gjorde jeg ikke!!

totalt ble det 5.plass resultatene finner dere her: http://cksor.sitegen.no/customers/cksor/files/Resultatliste%20.pdf


Ingen kommentarer: