mandag 16. august 2010

Sommer 2010 = historie


Da sitter jeg her siste dag i ferien, og det regner! :) Og sjelden har det passet bedre med en hviledag! I sommer har jeg opplevd ganske mye nytt, samtidig har jeg (mener jeg selv) lagt ned ett sinnsykt rått treningsarbeid! Har perset i ett motbakkeløp og har aldri hatt bedre spenst en nå, så håper det låver bra før høsten setter igang, da begynner jeg på klima, energi og miljø på tangen vgs. (Høres ikke det bra ut?) så da blir det nok ikke tid til like mye trening som i sommer. Men skal hive pulsklokka i dass, og gi gass og håpe jeg setter konkurentene på plass! (les fort, så hører du kansje ett svev av rim her ;)


Ellers så begynner Gjermund det harde liv på hovden igjen, så da er det sikkert mulighet for at han tar ett lite comback her på bloggen! Og jeg kan fortelle at han har fåt ny og fansy mobil!
(Bilde er tatt av den kreative Andrè Holbæk på Key West i USA) På denne USA turen ble noen av sommerns svetteste treningsturer lagt ned, og her har du ett utsagn fra Andrè etter en av de "Skjorta mi æ så blæud at du skolle tru æ hadde vært på 500meters dyp mæ an!" haha xD
snakkes!

1 kommentar:

Sunny sa...

Liker :)