søndag 12. september 2010

Nå drar det seg til her!

Nå har høsten kommet, og da er det trening som ofte står i fokus i Laget av stål! Meg og Ole prøver og gjøre vårt innenfor treninga så godt vi kan, og i går hadde vi en knallhard styrke økt, uoffisielt den hardeste noensinne!der vi kjørte lengre effektiv tid enn vanlig. Men før det så løp Ole Sentrumsløpet og løp ok, men det skal sies at han satte ikke dette løpet høyere enn andre løp slik som km-uka.... :-P
For meg så varer orienteringsesongen 1 uke til, da er det NM mellomdistanse som er hovedfokuset! jeg har de siste ukene forberedet meg unormalt mye o teknisk og satser på at det skal hjelpe meg i Beitostølen. Jeg gleder meg veldig til å danke rundt i Beito område, kansje ekstra mye iåmed at det er nm , men også fordi jeg skal gå 30 km klassisk Norges cup der til vinteren, som blir et høyt mål for min del!
førstkommende uke blir en lett uke i starten, for jeg skal løpe fort og spenne i fra meg i de Beitiske skogene.

Ingen kommentarer: