tirsdag 5. oktober 2010

Høstferie!

eller potetferie som det egentlig heter. Men siden vi i Holbæks var tidlig ute med innhøstningen i år, så har jeg altså ferie! :D Ganske digg!

Så i ferien skal jeg dra opp buksa og tette sprekka (for de som lurte, jeg skal bli rørlegger!)



Jeg merker at vinteren nermer seg! I natt hadde jeg første mareritt for sessongen. Og nei, det var ikke vannlekasje av noe som helst slag denne gang! Men en saftig smørebom og en fortvilet Holbæk ute i løypa! Godt det bare var en drøm!!



I dag har jeg ellers godt til innkjøp av to par nye staver, så i vinter skal jeg ikke tape noe på den fronten heller.. dette må bare gå en vei! :D



På søndag hadde jeg en liten tur på stien med Henrik Fjellstad (samme man/gutt som maste seg med på bloggen på lørdag) Turen gikk litt over 4timer i relativt pent vær, og etter mye om og men bestemte jeg meg for å skrive svømming på økta i stede for løping i treningsdagboka...



Mens normale folk drar sydover for å få varmt og pent vær om høsten, drar vi nordøstover til Torsby i Sverige hvor nordens største fryseboks ligger. Dit drar vi for å vise hvor rare mennesker kan bli, og for å gjøre det vi kan for å gå fortest mulig på ski til vinteren! Tror det kan bli morro!



Så skal jeg avslutte med ett visdomsord: Man skal trene mye for å bli god, og man skal være god for å trene så mye!

Ga dette mening for deg??? Skriv det i en kommentar!! :D



Sneiks on a plane!

Ingen kommentarer: