onsdag 27. oktober 2010

hva skal vi skrive i dag da??


I dag er det "hviledag" (les; fri fra skole og ikke trening før i kveld). Og skjeldent har en hviledag passet så bra! Våknet opp til regn og en meget sår og støl kropp, åså så sinnsykt digg det var og vite at jeg kunne holde senga akkurat så lenge jeg ville! Husker ikke sist jeg opplevde en glede så stor!

Dette blir ei rolig uke, både på trening og på skolen. Og kjenner virkelig at jeg trenger det... Til søndag er den store planen og springe svalandsgubben! Selv om jeg er junior skal jeg springe den ordentlige gubbeløypa som ikke er lengre en 27km. Det er ca like langt som myrene der er dype, og da jeg voknet opp til regn i dag var det bare og konstatere at gubben i år blir en våt og fin opplevelse for alle som skal delta:)

I det siste er det ikke bare på hovden det har kommet snø, forige uke fikk jeg ett par meget fine løpeturer på skogen, her har du ett par bilder:
Åså til slutt i dette fyrverkeriet av ett innlegg, skal jeg skrive hvordan jeg har planer om å trene denne uka:¨
Mandag: RS. Skate motbakkeintervall med skigruppa. 1:30t
Tirsdag: Sykle til og fra gimlehallen (1,10) basistrening: hard styrke. spessielt på bena(1,30t)
Onsdag: Intervall løp/skig. m staver. med skigruppa. Intensitet 3! her må jeg holde igjen. 1,30. 30min Generell styrke.
Torsdag: Hvile, eller 0,5-1t rolig sykkel om rastløsheten eller stølheten etter tirsdag fortsatt sitter i.
Fredag: Rs klassisk. 1,30-2timer rolig med litt hurtighet
Lørdag: Se det litt ann. hvilken aktivitet du vill, avslutt uansett med noen korte stigningsløp på bena ikke mere en 1,15t i dag! spis godt
Søndag: Svalandsgubben, håper ikke det blir for mange timer i dag..
Dette er altså en rolig uke, men den inneholder litt småbrutale ting. så noen formtopp i gubben tror jeg ikke noe på. men skal løpe til syra, snøen eller Gjremund tar meg!
Vi ser!



Ingen kommentarer: