torsdag 4. november 2010

Svalandsgubben

På søndag løp jeg svalandsgubben. 27km og skal være ett av norges hardeste terrengløp.
Jeg er antagelig en av norges hardeste menn så det var 0 stress.
Kom på 15.plass i M21 så jeg har vell rundt 4 år til jeg egentlig har låv til og springe langløypa så jeg synes det var greit og la noen andre vinne siden jeg enda er så liten. Så etter ca 20km måtte jeg en tur på toalettet(Les: i skauen, faktisk lengre inn i skauen en der løypa gikk) og lot tida gå litt. før jeg jogget i mål og slo en fyr i spurten.

Nå er jeg syk, har vært det hele uka etter gubben. men NEI, det er nok ikke derfår jeg ble syk..
Går mye sykdom og slikt for tida og jeg er ikke akkurat isolert i hverdagen min så jeg får det som går. (Digger rimet)

Dette var ett ganske useriøst innlegg men det får vi tåle..

Ps. Nå nermer det seg jul, og siden det har stått GOD JUL på niket på min MSN siden forige jul slipper jeg og tenke på det i år, nå fokuserer jeg kun på å gå fort på ski :P
Sneiks!

Ps 2. Jeg og gjermund er ferdig med skole til neste år, og vi vurderer alt mulig av alternativ til hva vi skal gjøre. Jeg tenkte litt på å vinne i lotto, men fant ut at sånt kan gå til hode på en.. Så tror jeg dropper det. Ellers så vurderer vi Malorca, siden det passer så bra for meg: Jeg er kongen av Malorca, Ole Ole Ole....
Balie, Canada, Vennesla, Sverige??? er også nevnt.. Kom gjerne med forslag!
Eneste krav er at det skal være mulig og satse på ski i området, d vi trenger da er: Asfaltert vei, eller finpakket grusvei (til rulleski) litt mykere underlag (til løping) og ei matte (til styrke) som vi kan vi ta med uansett hvor vi skal.. så de fleste plasser duger igrunnen. Forslag motas med takk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sveits, Cologna er nok åpen for en samling med dere!

Anonym sa...

svaland???

Anonym sa...

To bra forslag dette !
Vi skal ta en bra vurdering så kommer vi tilbake med info om hva vi planlegger!