søndag 23. januar 2011

Kretsmesterskap, 2.plass

I dag var det nytt KM. Og jeg var på start med min argeste konkurent 15 sek bak. Jeg gikk i jevnt tempo ut fra start for å se litt hva hans taktikk var, da jeg så han tok inn litegrann ville jeg ikke ligge og svi av for mye krefter for meg selv og slapp han opp og forbi meg og hang meg på.

Der hang jeg med en klar taktikk om å prøve og rykke når det nermet seg slutten og kansje ta igjen de 15 tapte sekund. Jeg gikk frem i en bakke men hadde ikke noe å kjøre med og la meg bak igjen og stakte på slettene for å spare bena til ett siste magadrag i siste bakken. Da dro jeg til det jeg klarte og fikk noe svært få meter og kom i mål 13gode sekunder for seint til å bli kretsmester for andre gang denne helga.. jaja, etter rennet fikk jeg med broderen på en fantastisk fin tur rundt "himmelsyna". Se en smakebit fra turen under:

Ingen kommentarer: