torsdag 6. januar 2011

Norgescup

Sitter nå i ei hytte langt inne i skauen oppe i Ål. Grunnen til det er at vi skal gå årets første norgessup på Liatoppen i morgen! Har gått igjennom løypa 2 ganger, og jeg merker at jeg gjerne skulle kjent løypa litt bedre, men da måtte jeg trent lengre i dag og det ville sikkert gått ut over overskuddet i morgen så håper bare å gå fort uansett hvordan løypa er.


Kroppen kjennes brukbar ut i dag, litt sliten i amrmene av en eller annen grunn men håper å gå fort alikevell. Målet alle dager er å være blandt de 30 beste, men er sinnsykt usikker på hvordan jeg ligger ann, så kan sikkert for bli en tresifret plasering på meg. Har bare gått ett renn denne sesongen, det var i begynnelsen av desember og pleier og trenge noen renn på å gå meg i form men vi får se ;)
Gått nytt år! #)

Ingen kommentarer: