onsdag 16. februar 2011

lært og skøyte og 5om dagen

I dag fikk jeg endelig skøytinga til og stemme litt sånn igjen! Det var ganske gøy, selv med løse løyper på sandrip. Hadde intervall og de gikk ganske så bra. Her har du ett lite klipp fra i høst ei gang, da var ikke formen like bra ;)



Og, for kansje første gang i mitt liv har jeg hatt 5 om dagen! Hvertfall som jeg er klar over.

(5 om dagen vil si 2frukter og 3grønnsaker) Det er jeg ganske fornøyd med! Gjermund mener på at har man 5 om dagen kan man klare 6 om natta å! Men han har etter hvert funne ut at det er litt tungvindt og måtte opp 6ganger i løpet av natta og rigge til frukt og grønnsaker, desuten er det ganske tungt for magen. Så vi mener at 5 om dagen holder!

Og jeg hiver med en liten filmsnutt fra bilturen til nevnte treninga tidligere i høst, stemninga får toppkarakter!



1 kommentar:

Elisabeth sa...

Ha ha.. nå som dere har skjønt poenget med 5 om dagen... så kanskje dere etter en stund med 5 om dagen skjønner poenget med 6 om natten - vi ønsker dere lykke til :))

Hilsen Elisabeth i 5omdagen.com