lørdag 26. september 2009

Først og sist!

I dag kom jeg hjem, og har fått en "velfortjent" høst ferie! i dag var jeg ute på en sløyte tur der jeg hadde korte men harde drag. (4x4) etter en lang oppvarming hvar jeg heltennt på intervaller, og jeg stod der og syket ut konkurentene... jeg var dønn aggresiv ut fra start og gikk det jeg maktet, og følte meg i bra form og kunne gå veldig fort uten å stivne. etter fire knallharde drag så vannt jeg (selfølgeli) dragene. etter en god stund i seier-rus så gikk det et lys opp for meg... jeg var alene på dragene, og hadde kun tenkt at det var visse konkurenter rundt meg. men etter en 20 min nedgåing fant jeg ut at jeg hadde vunnet uansett og feks Pølsa hadde vært med. han er riktignok bare en pølse, og som pølsespiser som jeg er, så hadde han neppe vært hel etter førstedraget!

når jeg var hjemme så tok coca colikeren seg en velfortjent kola. og da kan ferien bare begynne;)
Sjalabais-Gjermund

1 kommentar:

Anonym sa...

stres, bruk ferien på og stave cola riktig!! :P