fredag 4. september 2009

Stavbrekk

Denne uka har det vært en samling her på hovden, hvor vi har trent og.... ja trent!det har vært en hard uke, men har kommet helskinna ut av den. men det er værre med stavene mine, for på tirsdag knakk jeg en stav på klassisk intervallene opp haukelibakken. og var dermed tom for staver litt nedi baken og takket gud for at jeg hadde spiker-feste. også var det en torsdag denne uka hvor jeg var på en lang tur(2timer klassisk+1:30 skate+2.15 løping) der jeg brukte skate stavene mine på klassisken(for hadde ikke klassisk staver i gjen) og ettervært brakk staven som en slags Oddvar Brå, soe som viste seg og ikke være så lurt. for de som ikke er helt oppdatert så går det tregere med en stav kontra 2
























Og den heldige vinneren av samlingen
ble denne lille luringen. GRATULERER

2 kommentarer:

Anonym sa...

At ikke de kan lage staver som kan brukes av de med litt POWER i arma å!?!?

Gjermund Steinsland sa...

du er inne på noe der, skal kontakte Kv+ om de har spesiallaget for, nettop de med power i arma