tirsdag 15. september 2009

Nm i tjøndelag

haloysen, i helga, forrige uke var jeg i Ålen for å løpe orienterings nm. etter to dager med trening der oppe, var jeg fitt for fait på start streken en litt for tidlig morgen i Holtdalen.  på kartet var alt bare en skråli med difuse myrer, og noen få stier. jeg bestemmte meg på forrhånd at jeg skulle seife inn mot postene. og det skjedde. når jeg var i mål var jeg i ledelsen, noe som var en god følelse, selv om at jeg visste at det kom en del gode bak meg... 

det ble en 14 plass, noe som jeg er godt fornøyd med, tror  det var 78 eller noe med. og jeg fikk et kjempe sjønnt sitteuderlag, spesial-lagt for nm 2009.

dagenderpå var det mellomdistanse(langdistanse forrige dag) og jeg var klar, men allikevel bommet jeg 3 min på 1. post.deretter løp jeg meg opp litt, og på den vanskelige siste runde, så ble det nøling og surr, men totaltsett er jeg ok fornøyd med 30 plass! fin uke 


til helga stikker Vindbjart til skitunnelen i Torsby, sees der! (så jeg stiller ikke på SM!:()

C U


2 kommentarer:

Martin sa...

Ser ut som at jeg blir større og større favoritt i SM, da... :P Ser ut som at det kun blir jeg og KOK-løperne som stiller...

Gjermund Steinsland sa...

godt at orientering ikke heter urientering...