lørdag 5. desember 2009

Åpningsrennet

(bilde er fra åpningsrennet i fjord da det gikk mye bedre)
I dag har vi gått åpningsrennet på Hovden, det var første rennet denne sesongen og jeg var vell ikke helt fornøyd. åpnet helt greit men etter noen bakker var jeg tatt igjen av Ingvar Folkvord som startet 15sek bak, noe som ikke var veldig overaskende. jeg bet tenna sammen det jeg var god for og forsøkte og henge på men da jeg skulle renne ned etter første bakke i rygg på Ingvar var jeg så sliten at jeg fant det for godt å legge meg ned. Da sank motivasjonen noen hakk og ryggen var ikke lenger og se (heldigvis!). Gikk helt greit ei runde til men etter samme bakke fikk jeg smake på sneen igjen! denne gangen rett over kulen så tapte nok neppe mere en 10-15sek på fallene. Kom i mål på en 5.plass, noe jeg som sakt ikke er 100% fornøyd med. Gjermund slo meg akkurat som han ville (riktignok hadde han nok dopet seg og ble tatt rett inn i dopingkontrollen etter løpet. han kommer sikkert til å fortelle det mere detaljert senere;) Jeg missforstod dessuten litt og rykket etter jeg var kommet i mål... skal prøve og ta det i løpet neste gang! :D

1 kommentar:

Martin sa...

Det blir nok på NM ski-o du må vise deg fram ;P