lørdag 5. desember 2009

Timen derpå!

imens Ole har skrevet den elleville historien om løpet hans i dag, så sal jeg skrive litt meir om kva som skjedde 2.67 sekunder etter jeg passerte målstreken. der lå jeg rett ut, og ja husker rett og slett veldig lite fram til at jeg satt inne i dopingkontroll-bua, ja du hørte/leste(kommer ann på om du har lært å lese!) rett,Dopingkontroll. så der satt jeg og heiv innpå et par soloer som jeg fikk gratis av anti doping Norge(takk!) så kom det en sjokkene melding mens jeg satt der i svima. Jeg måtte nemlig tisse på et glass, slik som russerne gjør så alt for sjeldent. jeg var ikke alene, og folket begynte å bli rastlause og så tenkte jeg å sleppe de inn først på dassen sammen med kontroløren som fulgte relativt nøye med på hva som skjedde der nede. de gikk inn var der i 10-15 min, kom ut med tomt glass, etter at 4 hadde prøvd og feilet, måtte jeg vise hvem som kunne stå i mot prestasjons-angsten, jeg gikk inn 30 sek senere med tom tank, og på hengende håret nok urin i glasset. så var det klart for å sjekke resultatene...
(arkiv foto)

1 kommentar:

Sverre sa...

Gjermund er rå! du tåler presset bedre enn noen jeg kjenne :P