tirsdag 22. desember 2009

Ski på dønnestad

(glemte selvsakt kamera igjen, men ca sån så det ut!)
Jeg og broder Andrè har i kveld tatt turen til dønnestad for å gå på ski. Vi vurderte lenge og stikke til evje og familien Steinsland, men vi har etter hvert gått lei av turen til evje (med noen irriterende lyskryss!) så det var fint og slippe og reise så langt i dag:) Det var fine forrhold på Dønnestad med både klassisk og skate spor, vi gikk i ca 1,30t.
Fikk foresten ei ny team Xtra lue også i dag, og den var så fin at du ikke skal se bort fra at det kommer ett bilde av den i nær frammtid..
Så nærmer det seg jul, og i morgen er det lille julaften. Det betyr at jeg må begynne på julegaver (har heldigvis ikke så veldig mange jeg skal kjøpe til) men syra får jeg nok likevell.
Med det vil jeg ønske deg ei riktig god jul:)

Ingen kommentarer: