onsdag 23. desember 2009

Tingenes tilstand



Det er lillejulaften, og jeg har vært en stund på evje og trent på Høgås på ok/gode forhold. jeg har hatt to hardøkter der jeg har fått mer enn gode nok svar! så formen er altså veldig god, mens jeg trener mye mengde nå er det bare å nyte livet, og glede seg til gavene blir pakket opp :)
jeg har hatt sprintøkt i dag med Solveig
( http://solveigsteinsland.blogspot.com :)) der vi begge tok oss ut mye,og jeg strakk det lengste eller så er det det siste strået. endelig kan jeg juble over å ha slått søstra mi i klassisk av noen slag.!!


er det bare meg eller så jeg dødla bøs ut?
Men det er ikke slik at om man stemmer i noen av konkurransene eller kommentarer innleggene, blir tatt av nøkken eller at man ikke får julegaver, så det er bare å stemme!
God Jul f0'x
Gjermund, den eldste

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ok, nå ble jeg lettet:D

GOD JUL ;D

Gjermund Steinsland sa...

heh, god jul, og håper du får deg det du ønsker, Anonym;)