lørdag 30. januar 2010

Godt og ha meg tilbake:)



Dette var ordene Markus Horn Elieson sa til meg etter at jeg kom på 2.plass i kretsmesterskapet på 10km fri på høgås(Evje) i dag.Og der må jeg si meg enig.

Før start varmet jeg opp med tidligere storløper Tommy Greibesland! (topp 10plasering i jr.nm)I fjord ga jeg han smøretips før han gikk sitt beste renn for sessongen så i år var det hans tur til å gi meg noen råd før start. Jeg må si jeg var litt skeptisk, men Tommy har jo alltid vært kjent for å være en meget seriøs idretsmann, med øyne for detaljer. Så jeg bestemte meg for å gjøre som han sa! Så etter ca en runde ble jeg tatt igjen av dagens kretsmester Endre. Da bet jeg tenna sammen og hang på neste runde, men i siste langbakken hadde kroppen bestemt seg for å ta en Brink, og ikke vet jeg hvordan jeg kom opp bakken men plutselig hørte jeg Solveig (Steinsland) sa ett eller annet som fikk kroppen til å gå, hadde ikke ho stått der hadde jeg mest sannsynelig fåt DNF på siden av navnet mitt på resultatlista!

Siden Solveig var så flink til å heie og fikk vindbjarts beste plasering i dag så fortjener hun ett bilde på bloggen:)

Ingen kommentarer: