onsdag 13. januar 2010

Helgas seier! ;D

I helga ble jeg hjemme, det ble en taktisk seier i og med at alle renna i surnardal ble avlyst pga. kulde! Likevell sinnsykt kjipt for de som reiste opp og for meg som ikke fikk studert resultatlista.. Men men.. Nå ligger jeg på delt 1.plass i norgescupen sammenlagt, likt med resten av 17åringene som går på ski i dette landet :D Så det må jeg si meg meget bra fornøyd med!!



Hjemme fikk jeg gått ett treningsrenn i regi av oddersjaa. Det ble ett uoffesielt Holbæk mesterskap i rask start! Jeg og Svein Harald (Holbæk) hadde fellesstart og han var rimelig sikker på å lede på meg i det vi gikk ut av "stadion" . men etter litt taktisk gåing av meg tok jeg den tittelen og kan uoffisielt kalle meg :Holbæk`s raskeste ;) resten av løpet gikk så som så.. tok akkurat ikke igjen Kjartan Konradsen som startet 30 sek forrand meg og gikk KLASSISK!! Sier kansje mere om kjartan en om meg. but but.



Legger med ett bilde av de nye tøflene mine som mamma kjøpte til meg:

Nå fryser selv ikke jeg på bena:D
Snakkes;)

3 kommentarer:

Solveig Steinsland sa...

Liker tøflene:)

Holbæk den lille(Ole) sa...

Bra ! Jeg å :D

Ola sa...

Gratulerer med 1.plassen Gjermund ! Håper den holder seg ut sesongen.