søndag 17. januar 2010

Helgas skirenn


I går var det et lite skirenn på Sandrip, der det var 10 km fristil. i løse løyper og knallhard løype gikk jeg mitt beste, og er fornøyd med resultatet. (de kan du finne her
http://www.vindbjartski.no/ ) da er det bare å se frem til nm senior stafett, der jeg skal gå anker etappen og ole skal foreløpig være inbytter/servicemann. så da vil jeg bare oppfordre å se på nrk1 på søndag om en uke, der skal jeg gå i ryggen til Northug og Alsgaard (en runde bak....)
snakkes!

5 kommentarer:

Anonym sa...

du mener Northug skal prøve og henge på deg etter at du har tatt han igjen med 1,runde?? :)

Anonym sa...

Gleder meg til å se på:) Du må gjøre noen sprell, når/hvis Northug tar deg igjen. Ta en salto eller noe...

Gjermund Steinsland sa...

hehe, den var faktisk kul, tror jeg tar den stupekråketingen meg og ole har øvd på

Anonym igjen sa...

Ja, det må du gjøre. Vi sitter klar med popcornet doran skjermen!

Karl-Erik sa...

Stå på Gjermund! :- D