tirsdag 5. januar 2010

ingen overskrift(rett og slett fordi den omfatter mye!)

i helga gikk jeg et skirenn, hvor lite stemte, og det jeg presterte var det ingen Northug-takter over, vel resultatet sier sitt...http://www.langrenn.com/oddersjaaloepet-2010.4668885-114053.html

men jeg for nå bare vise meg fra en bedre side til helga da norgescup starten braker løs, der går jeg tre distanser; klassi
sk 10 km skate sprint, skate 10 km. jeg må håpe på å gå meg i form ved de to første løpene og prestere mitt ypperste på skøyte rennet;)
de siste to dagene har bestått av mye stress. jeg har kjent at ikke jeg er i toppform, mye belastning som å reise til hovden og flytte til ny leilighet har tatt på. i dag hadde jeg en skøyte tur hvor jeg var fryktelig tung og daff i starten, men etter noen harde hurtighets drag følte jeg meg bedre, og tror at jeg skal gå bedre enn det jeg gjorde på søndag!
C ya!

Ingen kommentarer: