søndag 3. januar 2010

Oddersjaa rennet

Det e jo flott! I nerheten av kuldegrensa fikk vi likevell gå 3runder på sandrip:) og det e slik e lika!! :D

Som sakt så vart det ganske så kaldt, men det stoppet ikke oss skiløpere.. spessielt ikke oss i laget av stål! Jeg gikk et ok+ renn. følte endelig jeg fikk til en åpning som passet til distansen! Jeg stivnet riktig nok litt mot slutten men det er mere fordi formen ikke er "helt der" enda.



Endte på 2.plass i min klasse slått med 35sek av denne karen:
(Markus Horn Elieson)
Må også bare få gratulere vår gode venn Kartan Konradsen med en glimrende seier i M18!! Har desverre ingen bilder av han i dag.. men kan bekrefte at han ser normal ut! :)
Gjermund var ikke helt fornøyd i dag etter som jeg kjenner til, men han kan sikkert blogge litt om det selv.
snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når er neste renn du går Ole?

Holbæk den lille(Ole) sa...

tror det blir øvrebørennet den 16. januar tror jeg;)