lørdag 2. januar 2010

Vedhogst og skirenn

Dagen i dag har blitt brukt på heia sammen med en del av familien får å hugget ved:) Synes det er ganske digg å være på heia, og å hugge ved er meget god trening selv med motorsag!
Så jeg har fundert litt på hvor digg det var å være skiløper før i tida! da var de på skauen dagen lang og trente litt ski på kvelden! og distanser under 5mil var femi selv om de var langt over dagens kuldegrense..

Jeg har også gått skirenn, det gjore jeg på nyttårsaften, jeg kom på 2.plass.. noe jeg er rimelig lei av!! stilarten var skate/fristil og distansen var på beskjedene 8km. men det var jo NESTEN!! over kuldegrensa med -14 så da er det jo klart at det hadde stått om livet om en bygutt med feil farge på drakta hadde gått lengre en det!!

I morgen er det nytt renn med nye sjanser, der stiller hele laget klare for å gå i kjeller`n:)
Kommer tilbake med oppdatering i morgen:)

Ps. Dette var innlegg nr 100 på denne bloggen!! applaus! (:

Ingen kommentarer: