mandag 25. januar 2010

nm'en

Jo på lørdagen reiste vi, først og fremst til Hval sjokoladefabrikk, men senere viste det seg at vi skulle se på nm duatlon, vi var for sene til å se Solveig, som gikk et veldig bra renn og endte på 21 plass. senere skjedde det lite utenom spising, bleking av hår og slike ting som kom til å gjøre morgendagen bedre. Om natta så var det ihvertfall stilt på hotellrommet til meg og Ole ;)
Det var en tidlig morgen vi stod opp, klokka var såvidt passert halv 10 da jeg gikk til frokosten på hotellet(det er hardt å være skiløper...) spiste en god, lite variert frokost, imens jeg tenkte på... det husker jeg faktisk ikke, men ihvertfall så skulle jeg gå skirenn den dagen så kan jette at det var det jeg tenkte på, ikke håndball jentene som også var på hotellet (døm selv).
skirennet gikk ok, men jeg kommer ikke til å tilgi meg selv at jeg slapp ryggen til Andreas Døble, som gikk inn et par plasser før laget vårt. vi kom altså på en 74 plass
resultater for alle dager finner du hær( http://www.nmski2010.no/showpage.asp?fileId=462&id=519&taid1=143 )
jeg har satt i sammen noen bilder fra reisen...

2 kommentarer:

Vindbjartløper sa...

To guttelag og et jentelag!

Gjermund Steinsland sa...

så klart