tirsdag 11. mai 2010

NM sprint

Hei igjen! 
I morgen tar jeg flyet til Trondheim sammen med Hans Gunnar. Nm et går i Levanger. På Torsdag er det sprint, mens på lørdag er det craft cup mellomdistanse. søndagen er det jaktstart Lang. Det kommer nok til å bli en super helj, men er mer spent på resultatet. målet er vel topp 20 på sprinten(å komme seg videre fra "prolog") og kansje enda litt høyere på lørdagen om beina og hodet funker. Men jeg tviler på at jeg kommer til å klare de målene :P
på søndagen reiser jeg hjem og tror at jeg blir hjemme på 17.18 mai

5 kommentarer:

Unknown sa...

NAAAIS! du er flink Gjermis :D

Gjermund Steinsland sa...

Hva synes dere om den nye layouten?

Anonym sa...

Skikkelig gayfaktor på bildet ass ! :D :P

Anonym sa...

Feet design på sia!
- Linn :)

Anonym sa...

Liker den nye siden :)
Lykke til i helga, Pølsen.
Så blir det masse pølser på mandag å glede seg til!!!