mandag 17. mai 2010

O- helga

Grattis med dagen fo'ks!
I helga var jeg i Levanger og løp o løp. på torsdagen var det sprint nm. jeg kom i mål etter en  dårlig start men en knall avslutning. det var delt inn i 3 grupper og de 10 beste av vær gruppe kom seg videre til finalen. Da jeg gikk hjemover for å restituere før finalen lå jeg på en 9. plass. derfor kom jeg tilbake klar for å løpe finale. men noen hadde klagd på resultatet eller noe sånnt, så jeg lå i stedet på 11 plass. 3sek bak finaleplass.

og på lørdag gikk det meste bra, men på den ene posten mistet jeg kontroll og bommet alt for mye. så jeg var veldig for nøyd med 9/12 poster. 2/12 poster var ok.
så var det jaktstart på søndagen og da hadde jeg et utgangspunkt på 45.plass
jeg løp et ok løp, der jeg har en del å forbedre men løpsformen var god. jeg løp meg opp til 25 plass og hadde 16 beste etappetid.
så jeg har mye å forbedre fremover!

Ingen kommentarer: