lørdag 29. mai 2010

sykkeltur med tilskuere

I dag hadde jeg satt vekkerklokka på 0800, på en lørdag! Grunnen var at jeg ville se litt av colorline tour(sykkelritt fra kristiansand-hovden) og tok det som en treningstur på sykkelen. Hadde egentlig bare planlagt en kort tur men den ble litt lengre en planelagt da det sto tillskuere på stort sett hvert busstopp og da ble det flaut og snu siden de trodde jeg var med i rittet og heiet som gale på meg! :P

så jeg syklet til kilefjord camping og kjørte hjem om iveland :) på veien oppover ble jeg tilbudt cola, øl og ræker.. men jeg avslo. dette angret jeg litt på når jeg begynte og bli sulten etter hvert. hadde bare spist 1,5 knekkebrød til frokost og hadde ei flaske med vann! da smakte de tykke lefsene jeg fikk kjøpt på en joker butikk mitt uti skauen godt ! :D

her kan du se de som heia og tilbudte meg mat og drikke : http://www.fvn.no/sport/sykkel/article766435.ece

Ingen kommentarer: