torsdag 3. juni 2010

Padletur



I går var jeg og andrè på "gampetur" med Isaksen og Tambini. Vi løp igjennom ei testløype de har brukt opp igjennom, noe som var interesangt. Når vi var ferdige med runda konkluderte vi med at Arilds rekord på 1.11 ett eller anna ikke blir noe problem og slå ! (IRONI)




I dag var jeg ganske dau i bena. Men siden det er streik, og jeg har fri så måtte jeg jo trene litt i dag også. Men noe serlig for bena var uaktuelt ! så da var alternativet klassisk rulleski eller styrke. Og siden jeg enda ikke har debutert på rulleskiene i år (vet egentlig ikke helt hvor de er ) og styrketrening er dønn kjedelig, så sjøsatte jeg kajakken :) Pleier egentli og synes det også er kjedelig, men det var igrunn ikke så kjipt i dag. Fikk litt bølger og fint vær så padlet i hele 1,40timer ! :D ellers så er det fint vær og det er stort sett shorts det går i, det blir etter hvert synelig:

HAHA ! xD prekast !

Ingen kommentarer: