torsdag 3. juni 2010

Hovdenuten opp

I år som i Fjord var det også Hovdenuten opp med ca 350m stigning, hvordan innlegget var for et år siden kan du se Her. i år som den gang kom jeg ut av løpet med et godt humør. I år vant jeg og når jeg nådde toppen var alle bak meg.

Jeg løp i et behagelig tempo den første strekningen på asfalt med et snev av motbakke. da var jeg cirka 10 sekunder bak en 5 mannsgruppe. Etter det tok jeg igjen person pr person. de siste 100 meterne var ganske så smertefulle, jeg hadde da tatt igjen av OL deltakeren Andrew Musgrave, og jeg måtte forbi for å vinne. Da løp jeg forbi han og så muligheten til å spurte i fra han. Spurte er vell ikke rette ordet men i hodet mitt så det slik ut. han var så sliten i armene så måtte gi tapt.

Resultater!!

Jeg reiser nå til Spydeberg til besteforeldrene mine for å ha famileselskap! dagen etterpå skal vi løpe Fjellaløpet som er 21 km langt
Her er en kjempesøtt bilde av dagens vinner med dobbelthake

2 kommentarer:

Anonym sa...

sett dem på plass !

Anonym sa...

Galne mann!!!